Πάτρα: Αστυνομικός αναρριχήθηκε σε μπαλκόνι για να βοηθήσει ηλικιωμένο
Ανανεώθηκε:
Αστυνομικός στην Πάτρα δεν δίστασε να αναρριχηθεί σε μπαλκόνι για να βοηθήσει ηλικιωμένο.
Όλα άρχισαν το μεσημέρι του Σαββάτου (7/10) όταν γείτονες ενός ηλικιωμένου με προβλήματα υγείας διαπίστωσαν ότι δεν τον είχαν δει για ώρες.
Κάλεσαν, όπως αναφερει το tempo24.news την αστυνομία η οποία ανταποκρίθηκε άμεσα.
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ.
Η πρόσβαση ήταν δύσκολη γιατί ο ηλικιωμένος ήταν στον πρώτο όροφο. Μη χάνοντας χρόνο ενας εκ των αστυνομικών, με δική του πρωτοβουλία αναρριχήθηκε από ένα περβάζι για να βρεθεί στο μπαλκόνι του ηλικιωμένου όπου τον βρήκε πεσμένο στο πάτωμα ανήμπορο να σηκωθεί. Πιθανότατα ήταν σε αυτή την κατάασταση από το βράδυ.
Αμέσως μετά μπήκαν στο σπίτι και οι άλλοι δύο αστυνομικοί παρέχοντας τις πρώτες βοήθειες στον άτυχο ηλικιωμένο, εώς ότου ήρθε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ να τον παραλάβει.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ημαθία: Σκοτώθηκε σε τροχαίο 44χρονος αστυνομικός της ομάδας ΔΙΑΣ
Τραγωδία στην Κρήτη: Ηλικιωμένος πήγε στο νοσοκομείο, έπεσε από τη σκάλα και σκοτώθηκε
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30