Τρεις συλλήψεις ανηλίκων για ληστεία 16χρονων στην Κηφισιά
Ανανεώθηκε:
Νέο περιστατικό νεανικής παραβατικότητας σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής (20/10) στην Κηφισιά, αυτή τη φορά με τρεις ανηλίκους που λήστεψαν δύο 16χρονους.
Πρόκειται για παιδιά ηλικίας 14, 15 και 16 ετών αντίστοιχα, τα οποία, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ πλησίασαν δύο ανηλίκους και απειλώντας τους, έκλεψαν από τον ένα το ρολόι που φορούσε.
Στο σημείο κλήθηκαν οι Αρχές, οι οποίες εξαπέλυσαν ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των μικρών δραστών, οι οποίοι εντοπίστηκαν και τελικά συνελήφθησαν.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Οικονόμου για νεανική παραβατικότητα: Αστυνόμευση και ενημέρωση τα «όπλα» για την αντιμετώπισή της
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:00
ΚΟΣΜΟΣ
Ελβετία: Χιόνι και πάγος θα έχουν λιώσει πλήρως έως τη Δευτέρα - Η πιο πρόωρη καταγραφή από το 2000
11:00
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση GPO: Μπροστά και ανοδικά η ΝΔ με 29,4%, δεύτερος ο Τσίπρας, πτώση για το ΠΑΣΟΚ
10:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φθιώτιδα: Συναγερμός για φωτιά στην Στυλίδα - Καίει σε χαμηλή βλάστηση
10:49
ΕΛΛΑΔΑ