Τρεις συλλήψεις ανηλίκων για ληστεία 16χρονων στην Κηφισιά
Ανανεώθηκε:
Νέο περιστατικό νεανικής παραβατικότητας σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής (20/10) στην Κηφισιά, αυτή τη φορά με τρεις ανηλίκους που λήστεψαν δύο 16χρονους.
Πρόκειται για παιδιά ηλικίας 14, 15 και 16 ετών αντίστοιχα, τα οποία, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ πλησίασαν δύο ανηλίκους και απειλώντας τους, έκλεψαν από τον ένα το ρολόι που φορούσε.
Στο σημείο κλήθηκαν οι Αρχές, οι οποίες εξαπέλυσαν ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των μικρών δραστών, οι οποίοι εντοπίστηκαν και τελικά συνελήφθησαν.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Οικονόμου για νεανική παραβατικότητα: Αστυνόμευση και ενημέρωση τα «όπλα» για την αντιμετώπισή της
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου φωτιάς: Σε «πορτοκαλί» συναγερμό η Αττική και άλλες 16 περιοχές της χώρας
13:45
ΚΟΣΜΟΣ
Το Μπαχρέιν καταδίκασε τις επιθέσεις ιρανικών drones - Η ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών
13:42
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη αρπάζοντάς της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:33
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
ΕΛΛΑΔΑ