Λαμία: Ηλικιωμένη πέθανε μέσα σε λεωφορείο ενώ ταξίδευε προς Αθήνα
Την τελευταία της πνοή άφησε μια ηλικιωμένη γυναίκα, λίγο έξω από τη Λαμία και ενώ ταξίδευε με λεωφορείο προς την Αθήνα. Η άτυχη γυναίκα από τη Βουλγαρία ένιωσε ξαφνικά αδιαθεσία και έχασε τις αισθήσεις της.
Σύμφωνα με το lamiareport.gr, οι υπόλοιποι επιβάτες και ο οδηγός έσπευσαν να της προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες και ειδοποίησαν ΕΚΑΒ και Αστυνομία.
Δυστυχώς όταν οι διασώστες έφτασαν στο σημείο ήταν ήδη αργά για την άτυχη γυναίκα και λίγο αργότερα διαπιστώθηκε ο θάνατός της στο Νοσοκομείο Λαμίας όπου και μεταφέρθηκε.
Για τα αίτια του θανάτου θα διενεργηθεί προανάκριση, ενώ θα παραγγελθεί και η διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ