Θεαγένειο: Απολύθηκε ογκολόγος που καταγγέλθηκε από καρκινοπαθείς για απάτη και χρηματισμό
Ανανεώθηκε:
Απολύθηκε από το Δημόσιο ογκολόγος του «Θεαγένειου» Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης που καταγγέλθηκε από καρκινοπαθείς για περιπτώσεις απάτης και χρηματισμού.
Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Βορείου Ελλάδος, όπου είχαν απευθυνθεί με μηνύσεις ασθενείς του. Η δικογραφία βρίσκεται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Κατά πληροφορίες, ο γιατρός κατηγορείται ότι έπαιρνε χρήματα από ασθενείς για αντικαρκινικά φάρμακα που χορηγούνται δωρεάν, ενώ, φέρεται να υποσχόταν - με το αζημίωτο - ότι είναι σε θέση να τους τοποθετήσει σε λίστες προγραμμάτων για κλινικές μελέτες, δίνοντάς τους ελπίδες ίασης.
ΕΛΛΑΔΑ
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας
14:04
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ