Θεαγένειο: Απολύθηκε ογκολόγος που καταγγέλθηκε από καρκινοπαθείς για απάτη και χρηματισμό
Ανανεώθηκε:
Απολύθηκε από το Δημόσιο ογκολόγος του «Θεαγένειου» Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης που καταγγέλθηκε από καρκινοπαθείς για περιπτώσεις απάτης και χρηματισμού.
Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Βορείου Ελλάδος, όπου είχαν απευθυνθεί με μηνύσεις ασθενείς του. Η δικογραφία βρίσκεται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Κατά πληροφορίες, ο γιατρός κατηγορείται ότι έπαιρνε χρήματα από ασθενείς για αντικαρκινικά φάρμακα που χορηγούνται δωρεάν, ενώ, φέρεται να υποσχόταν - με το αζημίωτο - ότι είναι σε θέση να τους τοποθετήσει σε λίστες προγραμμάτων για κλινικές μελέτες, δίνοντάς τους ελπίδες ίασης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ
Trafficking: 881 θύματα εμπορίας ανθρώπων στην Ελλάδα το 2025 - Τα 108 παιδιά
15:49
ΕΛΛΑΔΑ
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42
CULTURE