Ελεύθεροι oι κατηγορούμενοι από τον αντιφασιστικό χώρο για τα επεισόδια σε Μοναστηράκι και Βικτώρια
Ελεύθεροι αφέθηκαν μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή οι κατηγορούμενοι από τον αντιφασιστικό χώρο που συνελήφθησαν μετά από επεισόδια στον σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι και έξω από τον σταθμό στη Βικτώρια την περασμένη Τετάρτη.
Οι κατηγορούμενοι είναι αντιμέτωποι με το κακούργημα που αφορά επικίνδυνες παρεμβάσεις σε συγκοινωνίες μέσων σταθερής τροχιάς από το οποίο θα μπορούσε να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο, ενώ στη δικογραφία περιλαμβάνονται και δέκα αδικήματα σε βαθμό πλημμελήματος.
Ανακριτής και εισαγγελέας έκριναν ότι σε δύο εκ των κατηγορουμένων πρέπει να επιβληθεί ο περιοριστικός όρος της υποχρεωτικής εμφάνισης μία φορά τον μήνα σε αστυνομικό τμήμα.
Για την ίδια υπόθεση θα απολογηθούν οι κατηγορούμενοι από τον χώρο των ακροδεξιών.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ένταση στην πλατεία Εξαρχείων: Κάτοικοι διαμαρτύρονται για τις εργασίες για το μετρό
Ποινική δίωξη σε βάρος των 14 συλληφθέντων για τα βίαια επεισόδια στην Αθήνα
Μπακογιάννη: «Ούτε ένα κόμμα δεν πρέπει να εξυπηρετεί το αφήγημα των εχθρών της δημοκρατίας»
14:28
Νέες κινητοοποιήσεις αγροτών - κτηνοτρόφων: Παρατεταγμένα τρακτέρ στα Μάλαγρα, αποκλεισμοί σε Χανιά
14:25
Έργα αποκατάστασης σε επτά μοναστήρια του Αγίου Όρους
14:18
Φορτηγό συγκρούστηκε με αυτοκίνητο στη Θήβα: Δύο τραυματίες, σοβαρά ο ένας - Άμορφη μάζα το ΙΧ
14:14