Σεπόλια: Έκλεψαν τα στολίδια από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο
Ανανεώθηκε:
Ακόμη ένα περιστατικό κλοπής στολιδιών από Χριστουγεννιάτικο δέντρο σε δημόσιο χώρο, καταγράφηκε χθες Δευτέρα σε περιοχή των Σεπολίων.
Έτσι μετά από το πλιάτσικο που έγινε πριν από μερικές ημέρες στο στολισμένο δέντρο στην πλατεία Κλαυθμώνος, σειρά είχε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που στόλισαν στα Σεπόλια...
Το χριστουγεννιάτικο δέντρο που βρίσκεται στο κέντρο των Σεπολίων και συγκεκριμένα στην πλατεία Αγίου Μελετίου παρουσιάζει μια παρόμοια εικόνα με αυτή που διαπιστώθηκε χθες στο δέντρο που έστησε ο Δήμος Αθηναίων στην πλατεία Κλαυθμώνος.
Το μόνο παρήγορο στην υπόθεση είναι ότι η κλοπή στολιδιών ήταν μικρότερης έκτασης σε σύγκριση με τα στολίδια που άρπαξαν από το δέντρο της πλατείας Κλαυθμώνος, όπου εκεί χρησιμοποίησαν και σκάλα.
Πάντως παραμένει αδιευκρίνιστο αν οι επιτήδειοι κλέβουν τις μπάλες για να στολίσουν το σπίτι τους, για να πουλήσουν τις μπάλες ή αν είναι μια νέα τάση.
Πάνω από 40 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
19:10
Κοστούμι, πισίνα... βουτιά: Ο Μαμντάνι εγκαινίασε την έναρξη του καλοκαιριού στη Νέα Υόρκη
18:59
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
Πούτιν: Δεχόμαστε επίθεση από τη Δύση - Η Ρωσία μπορεί να είναι μόνο ισχυρή και ανεξάρτητη
18:35