Αυτοκτόνησε ασθενής στο νοσοκομείο Φιλιατών - Έπεσε από τον δεύτερο όροφο
Ανανεώθηκε:
Τέλος στη ζωή του έβαλε το πρωί του Σαββάτου (2/12) ένας 66χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Φιλιατών, καθώς φέρεται να αντιμετώπιζε ψυχιατρικά προβλήματα.
Όπως αναφέρει το thespro.gr, λίγο μετά τις 07:00, ο ασθενής «βούτηξε» από τον δεύτερο όροφο του νοσοκομείου σε ακάλυπτο χώρο.
Αποτέλεσμα της πτώσης ήταν ο ακαριαίος θάνατός του, ενώ η σορός του εντοπίστηκε από υπάλληλους του νοσοκομείου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Tραγωδία στο Ηράκλειο: 60χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
08:21
ΕΛΛΑΔΑ
Κάνναβη και κοκαΐνη κυριαρχούν στην ελληνική αγορά - Πώς αλλάζει ο χάρτης των ναρκωτικών στη χώρα
08:21
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Τι κατέθεσε ο 17χρονος δράστης της δολοφονίας - Και σενάριο αντιποίνων εξετάζουν οι Αρχές
08:19
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 50 παθαίνουν καρκίνο, σύμφωνα με νέα μελέτη
08:02
ΕΛΛΑΔΑ