Συνέδριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι
Ανανεώθηκε:
Συνέδριο για τα οφέλη και τους κινδύνους της Τεχνητής Νοημοσύνης διοργανώθηκε από το Εθνικό Ινστιτούτο Δικαίου Τεχνητής Νοημοσύνης, Προσωπικών Δεδομένων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με τη «Νομική Βιβλιοθήκη».
Κατά την διάρκεια του συνεδρίου οι ομιλητές διατύπωσαν τις θέσεις τους για την ασφαλή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς.
Καθηγητές πανεπιστημίου, δικαστές, δικηγόροι, πληροφορικοί, οικονομολόγοι, ιατροί και επιχειρηματίες που έχουν ενεργή δραστηριότητα στον ψηφιακό κόσμο διατύπωσαν τις θέσεις τους για την ασφαλή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε τομείς όπως η δημόσια διοίκηση, η υγεία, η ενέργεια και η οικονομία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία - Προσοχή στις ακοστολόγητες δεσμεύσεις
11:26
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Είναι οι επανειλλημένες αποτυχίες εξωσωματικής γονιμοποίησης ανεξήγητες?
11:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΑΣΟΚ: Τροπολογίες για 120 δόσεις, ακατάσχετο επαγγελματικό λογαριασμό και ενίσχυση εξωδικαστικού
11:22
ΚΟΣΜΟΣ