Άνοιξαν όλοι οι σταθμοί του μετρό
Κανονικά λειτουργούν όλοι οι σταθμοί του μετρό καθώς έχουν αρθεί τα μέτρα ασφαλείας της ΕΛ.ΑΣ που είχαν ληφθεί με αφορμή την επίσκεψη στην Αθήνα του Τούρκου Προέδρου Ταγίπ Ερντογάν.
Υπενθυμίζουμε ότι από το πρωί που ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, πάτησε το πόδι του στην Αθήνα, είχαν τεθεί σε ισχύ δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.
Μεταξύ αυτών ήταν και η διακοπή της επιβίβασης αποβίβασης επιβατών του μετρό, στους σταθμούς Συντάγματος, Κατεχάκη, Μοναστηράκι, Μέγαρο Μουσικής, Ευαγγελισμός κ.λπ.
Λίγο μετά τις πέντε και μισή το απόγευμα, λειτουργούν κανονικά όλοι οι σταθμοί του μετρό.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Μετρό: Άνοιξαν οι σταθμοί Κατεχάκη, Μέγαρο Μουσικής, Ευαγγελισμός
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Η καταστροφή προκαλεί ρωγμές και στην κυβέρνηση- Ο ρόλος των ΗΠΑ και η θέση της Προέδρου
23:51
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Συνελήφθη ακαδημαϊκός σε επιχειρήσεις πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
23:41
ΚΟΣΜΟΣ