Πάτρα: Δίωξη για κακούργημα στον νοσηλευτή - Κατηγορείται για κατάχρηση σε γενετήσια πράξη
Ποινική δίωξη για κακούργημα άσκησε ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Πάτρας σε βάρος του νοσηλευτή, τον οποίο κατήγγειλε 23χρονη ασθενής για σεξουαλική κακοποίηση στα επείγοντα του νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας».
Ο νοσηλευτής οδηγήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στον Εισαγγελέα μετά τη σοβαρή εξέλιξη που σημειώθηκε στην υπόθεση καταγγελίας σε βάρος του.
Σύμφωνα με το Tempo24, ο εισαγγελέας άσκησε εις βάρος του ποινική δίωξη κακουργηματικού χαρακτήρα για κατάχρηση σε γενετήσια πράξη, ενέργεια ισοδύναμη του βιασμού μιας και το θύμα περιέρχεται σε κατάσταση που δεν μπορεί να αντιδράσει.
Ο κατηγορούμενος ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί ενώπιον του Ανακριτή, την ερχόμενη Πέμπτη (21/12/2023).
ΕΛΛΑΔΑ
Τέσσερις συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Θεσσαλονίκη, Βοιωτία, Εύβοια και Μαγνησία
18:51
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ μετέφερε μυστικά χιλιάδες συστήματα Starlink στο Ιράν για να στηρίξει τους διαδηλωτές
18:46
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Πώς θα γίνει η ανάδειξη του νέου πρωθυπουργού - Το πρόγραμμα και η διαδικασία
18:43
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ενστάσεις Χ. Αθανασίου για θητεία Προέδρου της Δημοκρατίας: Ως έχει, η διάταξη είναι προτιμότερη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ