Πάτρα: Δίωξη για κακούργημα στον νοσηλευτή - Κατηγορείται για κατάχρηση σε γενετήσια πράξη
Ποινική δίωξη για κακούργημα άσκησε ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Πάτρας σε βάρος του νοσηλευτή, τον οποίο κατήγγειλε 23χρονη ασθενής για σεξουαλική κακοποίηση στα επείγοντα του νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας».
Ο νοσηλευτής οδηγήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στον Εισαγγελέα μετά τη σοβαρή εξέλιξη που σημειώθηκε στην υπόθεση καταγγελίας σε βάρος του.
Σύμφωνα με το Tempo24, ο εισαγγελέας άσκησε εις βάρος του ποινική δίωξη κακουργηματικού χαρακτήρα για κατάχρηση σε γενετήσια πράξη, ενέργεια ισοδύναμη του βιασμού μιας και το θύμα περιέρχεται σε κατάσταση που δεν μπορεί να αντιδράσει.
Ο κατηγορούμενος ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί ενώπιον του Ανακριτή, την ερχόμενη Πέμπτη (21/12/2023).
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Ξεκινά η απομάκρυνση 11.000 εγκλωβισμένων ναυτικών από το Ορμούζ
20:12
ΚΟΣΜΟΣ
Ερευνητές εντόπισαν τον μηχανισμό του εγκεφάλου που μας κάνει να σπάμε τις συνήθειές μας
20:03
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο εμπλοκές ελληνικών και τουρκικών μαχητικών πάνω απο το Αιγαίο
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: Καμία τελική συμφωνία με το Ιράν δεν θα επιτρέπει διόδια στα Στενά του Ορμούζ
19:45
ΕΛΛΑΔΑ