Στο νοσοκομείο 13χρονη μετά από κατανάλωση ηρεμιστικών - Νοσηλεύεται εκτός ΜΕΘ
Ανανεώθηκε:
Στο νοσοκομείο «Αττικόν» μεταφέρθηκε εσπευσμένα μία 13χρονη η οποία κατανάλωσε ηρεμιστικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του CNN Greece, η ανήλικη νοσηλεύεται στην παιδιατρική κλινική και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ η κατάστασή της σύμφωνα με τους γιατρούς είναι καλή.
Για το περιστατικό προσήχθη η 63χρονη θεία της, η οποία είχε υπό την εποπτεία της 13χρονης. Της ασκήθηκε δίωξη για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου, ενώ, σύμφωνα με την ΕΡΤ, λίγο αργότερα αφέθηκε ελεύθερη.
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ