Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής: Καπνοί «έπνιξαν» εργοστάσιο πέλετ στην Έδεσσα
Καπνοί άρχισαν να βγαίνουν τα ξημερώματα της Τετάρτης (27/12) από εργοστάσιο πέλετ στο Μαυροβούνι Έδεσσας, σημαίνοντας συναγερμό στην Πυροσβεστική.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το τοπικό μέσο voria.gr περίπου στις 4:15 τα ξημερώματα, ο φύλακας της επιχείρησης ειδοποίησε την Πυροσβεστική πως έβγαιναν καπνοί από την αποθήκη.
Στο σημείο έσπευσαν επτά υδροφόρα οχήματα με 20 πυροσβέστες, οι οποίοι άδειασαν το χώρο από τον εξοπλισμό του εργοστασίου, προκειμένου να προχωρήσουν σε κατάσβεση.
Μέχρι στιγμής, όπως έγινε γνωστό δεν κινδύνευσε κάποιο άτομο, ούτε απειλείται οικισμός.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ» - Η ανακοίνωση του ΥΠΕΝ
09:22
ΕΛΛΑΔΑ
Νταλίκα φορτωμένη με καρπούζια τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα στην Ιόνια Οδό - Δείτε βίντεο
09:14
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Helleniq Energy: Γυρίζει σελίδα με την νέα στρατηγική ανάπτυξης Vision 2030+
09:07
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Υόρκη: «Παγώνουν» τα ενοίκια για ένα εκατομμύριο κατοικίες
09:02
CULTURE