Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής: Καπνοί «έπνιξαν» εργοστάσιο πέλετ στην Έδεσσα
Καπνοί άρχισαν να βγαίνουν τα ξημερώματα της Τετάρτης (27/12) από εργοστάσιο πέλετ στο Μαυροβούνι Έδεσσας, σημαίνοντας συναγερμό στην Πυροσβεστική.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το τοπικό μέσο voria.gr περίπου στις 4:15 τα ξημερώματα, ο φύλακας της επιχείρησης ειδοποίησε την Πυροσβεστική πως έβγαιναν καπνοί από την αποθήκη.
Στο σημείο έσπευσαν επτά υδροφόρα οχήματα με 20 πυροσβέστες, οι οποίοι άδειασαν το χώρο από τον εξοπλισμό του εργοστασίου, προκειμένου να προχωρήσουν σε κατάσβεση.
Μέχρι στιγμής, όπως έγινε γνωστό δεν κινδύνευσε κάποιο άτομο, ούτε απειλείται οικισμός.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Σήμερα γιορτάζουμε την ίδρυση της Lilly από τον συνταγματάρχη Eli Lilly το 1876
10:52
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Προειδοποιήσεις για ακραίο καύσωνα με θερμοκρασίες έως 41°C
10:52
ΕΛΛΑΔΑ
Απείλησε τη γειτόνισσά του με όπλο ρέπλικα στο Χαλάνδρι και έβγαλε μαχαίρι σε αστυνομικούς
10:50
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις- Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει
10:49
CULTURE