Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής: Καπνοί «έπνιξαν» εργοστάσιο πέλετ στην Έδεσσα
Καπνοί άρχισαν να βγαίνουν τα ξημερώματα της Τετάρτης (27/12) από εργοστάσιο πέλετ στο Μαυροβούνι Έδεσσας, σημαίνοντας συναγερμό στην Πυροσβεστική.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το τοπικό μέσο voria.gr περίπου στις 4:15 τα ξημερώματα, ο φύλακας της επιχείρησης ειδοποίησε την Πυροσβεστική πως έβγαιναν καπνοί από την αποθήκη.
Στο σημείο έσπευσαν επτά υδροφόρα οχήματα με 20 πυροσβέστες, οι οποίοι άδειασαν το χώρο από τον εξοπλισμό του εργοστασίου, προκειμένου να προχωρήσουν σε κατάσβεση.
Μέχρι στιγμής, όπως έγινε γνωστό δεν κινδύνευσε κάποιο άτομο, ούτε απειλείται οικισμός.
ΕΛΛΑΔΑ
Λάρισα: Πώς πείστηκε να παραδοθεί ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του
11:00
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Σήμερα γιορτάζουμε την ίδρυση της Lilly από τον συνταγματάρχη Eli Lilly το 1876
10:52
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Προειδοποιήσεις για ακραίο καύσωνα με θερμοκρασίες έως 41°C
10:52
ΕΛΛΑΔΑ