Βόλος: Στα επείγοντα του νοσοκομείου κατέληξε 29χρονος που ήπιε χλωρίνη
Στα επείγοντα του νοσοκομείου Βόλου κατέληξε νεαρός άνδρας που είχε καταναλώσει χλωρίνη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Πρόκειται για 29χρονο ο οποίος προσήλθε μόνος του στα επείγοντα του νοσοκομείου του Βόλου λίγο μετά τις 17.00 το απόγευμα.
Αμέσως σήμανε συναγερμός στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και εξετάστηκε κατά προτεραιότητα, ενώ του χορηγήθηκε ειδική αγωγή.
Την ίδια στιγμή παραμένει άγνωστο αν ο άνδρας έκανε απόπειρα αυτοκτονίας και μετάνιωσε για την πράξη του ή κατανάλωσε το επικίνδυνο χημικό από απροσεξία. Οι γιατροί ενημέρωσαν και την Αστυνομία για να εξετάσει την υπόθεση.
ΣΠΟΡ
Γιάννης Αντετοκούνμπο: «Το 2020 ήθελα να παρατήσω το μπάσκετ - Υπήρχε τόσο μεγάλη πίεση»
12:11
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη πεζής - Ανήλικος ο οδηγός μηχανής
12:01
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54
ΕΛΛΑΔΑ
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
ΚΟΣΜΟΣ