Βόλος: Στα επείγοντα του νοσοκομείου κατέληξε 29χρονος που ήπιε χλωρίνη
Στα επείγοντα του νοσοκομείου Βόλου κατέληξε νεαρός άνδρας που είχε καταναλώσει χλωρίνη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Πρόκειται για 29χρονο ο οποίος προσήλθε μόνος του στα επείγοντα του νοσοκομείου του Βόλου λίγο μετά τις 17.00 το απόγευμα.
Αμέσως σήμανε συναγερμός στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και εξετάστηκε κατά προτεραιότητα, ενώ του χορηγήθηκε ειδική αγωγή.
Την ίδια στιγμή παραμένει άγνωστο αν ο άνδρας έκανε απόπειρα αυτοκτονίας και μετάνιωσε για την πράξη του ή κατανάλωσε το επικίνδυνο χημικό από απροσεξία. Οι γιατροί ενημέρωσαν και την Αστυνομία για να εξετάσει την υπόθεση.
ΚΟΣΜΟΣ
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44
CULTURE
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο Επί Σκηνής: Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται να εκτεθούν συναισθηματικά
08:30
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ