Βόλος: Στα επείγοντα του νοσοκομείου κατέληξε 29χρονος που ήπιε χλωρίνη
Στα επείγοντα του νοσοκομείου Βόλου κατέληξε νεαρός άνδρας που είχε καταναλώσει χλωρίνη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Πρόκειται για 29χρονο ο οποίος προσήλθε μόνος του στα επείγοντα του νοσοκομείου του Βόλου λίγο μετά τις 17.00 το απόγευμα.
Αμέσως σήμανε συναγερμός στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και εξετάστηκε κατά προτεραιότητα, ενώ του χορηγήθηκε ειδική αγωγή.
Την ίδια στιγμή παραμένει άγνωστο αν ο άνδρας έκανε απόπειρα αυτοκτονίας και μετάνιωσε για την πράξη του ή κατανάλωσε το επικίνδυνο χημικό από απροσεξία. Οι γιατροί ενημέρωσαν και την Αστυνομία για να εξετάσει την υπόθεση.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δραματικές εικόνες μετά τον διπλό σεισμό- Βίντεο από drone καταγράφει βιβλική καταστροφή
10:33
ΕΛΛΑΔΑ
Σε πορτοκαλί συναγερμό για πυρκαγιά η Αττική και άλλες 4 περιφέρειες - Σε ετοιμότητα η Πυροσβεστική
10:22
CULTURE
Σειρές που αξίζει να δείτε τον Ιούλιο: Από τον Γουίλ Φέρελ μέχρι το «Μικρό σπίτι στο Λιβάδι»
10:12
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ