Ηράκλειο: Αγωνία για 33χρονη - Είχε ραντεβού στο νοσοκομείο αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ
Οι συγγενείς μίας 33χρονης γυναίκας η οποία έφυγε από το σπίτι της για να πάει στο νοσοκομείο προκειμένου να κάνει αλλαγή γάζας στο πόδι και από τότε δεν επέστρεψε στο σπίτι της, ζουν ώρες αγωνίας.
Το ραντεβού της, όπως αναφέρει το cretapost.gr στο νοσοκομείο ήταν στις 17 Ιανουαρίου. Η 33χρονη δεν γύρισε πίσω όμως στις 21 Ιανουαρίου τους κάλεσε στο τηλέφωνο και ανέφερε στους γονείς της ότι το βράδυ θα επιστρέψει σπίτι χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερα στοιχεία για το που είναι και με ποιους.
Και ενώ την περίμεναν σπίτι η 33χρονη μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί με αποτέλεσμα συγγενικά της πρόσωπα να δηλώσουν την εξαφάνιση της στην αστυνομία.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Λήξη συναγερμού στην αναζήτηση 12χρονης στην Πάτρα: Επέστρεψε στο σπίτι της
ΕΛΛΑΔΑ
Κρήτη: Εντοπισμός ηλικιωμένου από ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο της ΕΜΑΚ
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ