Αγροτικές κινητοποιήσεις: Άνοιξε ξανά η Εθνική Οδός Αθηνών - Λαμίας στην Αταλάντη
Άνοιξε μετά από περίπου μια ώρα η Εθνική Οδος Αθηνών-Λαμίας και στα δύο ρεύματα που είχε κλείσει λόγο αγροτικού μπλόκου στην Αταλάντη.
Στο σημείο είχαν βρεθεί σύμφωνα με την ΕΡΤ 70 άτομα με 50 τρακτέρ. Η κυκλοφορία των οχημάτων γίνονταν από παρακαμπτήριους.
Σε ολιγόλεπτο αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Λάρισας -Κοζάνης στο ύψος της διασταύρωσης με Δένδρα προχώρησαν σήμερα το μεσημέρι και αγρότες από τα Δένδρα και Πλατανούλια του Δήμου Τυρνάβου.
Σύμφωνα με τους αγρότες που παραμένουν στο σημείο στις 4 το απόγευμα θα προβούν και σε νέο ολιγόλεπτο αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Λάρισας – Κοζάνης στο πλαίσιο των αποφάσεων που πήραν χθες οι αγρότες στην Πανθεσσαλική σύσκεψη στον Παλαμά Καρδίτσας.
ΕΛΛΑΔΑ
Έργα αντιπλημμυρικής και αντιδιαβρωτικής θωράκισης στον Δήμο Σαρωνικού
23:32
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Δεν ήθελα να προσβάλλω τη μνήμη της» λέει η σύντροφος του δράστη
23:21
ΚΟΣΜΟΣ
Ιρανικά ΜΜΕ: Αναφορές για έκρηξη στην περιοχή Σιρίκ
23:18
ΚΟΣΜΟΣ
Τι προβλέπει η συμφωνία - πλαίσιο μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου - Προειδοποιεί η Χεζμπολάχ
23:10
ΚΟΣΜΟΣ