Αγροτικές κινητοποιήσεις: Άνοιξε ξανά η Εθνική Οδός Αθηνών - Λαμίας στην Αταλάντη
Άνοιξε μετά από περίπου μια ώρα η Εθνική Οδος Αθηνών-Λαμίας και στα δύο ρεύματα που είχε κλείσει λόγο αγροτικού μπλόκου στην Αταλάντη.
Στο σημείο είχαν βρεθεί σύμφωνα με την ΕΡΤ 70 άτομα με 50 τρακτέρ. Η κυκλοφορία των οχημάτων γίνονταν από παρακαμπτήριους.
Σε ολιγόλεπτο αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Λάρισας -Κοζάνης στο ύψος της διασταύρωσης με Δένδρα προχώρησαν σήμερα το μεσημέρι και αγρότες από τα Δένδρα και Πλατανούλια του Δήμου Τυρνάβου.
Σύμφωνα με τους αγρότες που παραμένουν στο σημείο στις 4 το απόγευμα θα προβούν και σε νέο ολιγόλεπτο αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Λάρισας – Κοζάνης στο πλαίσιο των αποφάσεων που πήραν χθες οι αγρότες στην Πανθεσσαλική σύσκεψη στον Παλαμά Καρδίτσας.
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ