Θεσσαλονίκη: Στην εντατική 12χρονος - Κατάπιε ωμό τορτελίνι
Ανανεώθηκε:
Σε κρίση κατάσταση νοσηλεύεται διασωληνωμένο στην μονάδα εντατικής θεραπείας του Ιπποκράτειου νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ένα 12χρονο αγόρι που φέρεται να κατάπιε ωμό ζυμαρικό.
Το παιδί σύμφωνα με το thesstoday νοσηλεύεται στη ΜΕΘ Παίδων του Ιπποκράτειου νοσοκομείου και σύμφωνα με πληροφορίες κατάπιε ωμό ζυμαρικό και συγκεκριμένα, τορτελίνι.
Ο 12χρονος διακομίστηκε εσπευσμένα τα μεσάνυχτα στο νοσοκομείο όπου και εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ, σε σταθερή κατάσταση.
Το παιδί υπεβλήθη σε όλες τις αξονικές εξετάσεις και τώρα αναμένεται να γίνει μια προσπάθεια από ωτορινολαρυγγολόγους και παιδοπνευμονολόγους ώστε να αφαιρεθεί το ξένο σώμα από τον οργανισμό του.
ΣΠΟΡ
Οι 27 πτήσεις για 24 αγώνες: Το αποτύπωμα άνθρακα του προέδρου της FIFA στο Μουντιάλ
19:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάνω από 40 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
19:10
ΚΟΣΜΟΣ
Κοστούμι, πισίνα... βουτιά: Ο Μαμντάνι εγκαινίασε την έναρξη του καλοκαιριού στη Νέα Υόρκη
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
ΚΟΣΜΟΣ