Θεσσαλονίκη: Στην εντατική 12χρονος - Κατάπιε ωμό τορτελίνι
Ανανεώθηκε:
Σε κρίση κατάσταση νοσηλεύεται διασωληνωμένο στην μονάδα εντατικής θεραπείας του Ιπποκράτειου νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ένα 12χρονο αγόρι που φέρεται να κατάπιε ωμό ζυμαρικό.
Το παιδί σύμφωνα με το thesstoday νοσηλεύεται στη ΜΕΘ Παίδων του Ιπποκράτειου νοσοκομείου και σύμφωνα με πληροφορίες κατάπιε ωμό ζυμαρικό και συγκεκριμένα, τορτελίνι.
Ο 12χρονος διακομίστηκε εσπευσμένα τα μεσάνυχτα στο νοσοκομείο όπου και εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ, σε σταθερή κατάσταση.
Το παιδί υπεβλήθη σε όλες τις αξονικές εξετάσεις και τώρα αναμένεται να γίνει μια προσπάθεια από ωτορινολαρυγγολόγους και παιδοπνευμονολόγους ώστε να αφαιρεθεί το ξένο σώμα από τον οργανισμό του.
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
ΣΠΟΡ
Diamond League: Τρίτη θέση για τον Εμμανουήλ Καραλή στα 5,83 μ. στο Παρίσι
21:12
ΚΟΣΜΟΣ
Συνελήφθη 65χρονος για ασελγείς πράξεις σε βάρος 12χρονου παιδιού στη Λαμία
21:00
ΕΛΛΑΔΑ