Άκυρος ο συναγερμός για βόμβα στο νοσοκομείο «Αγία Σοφία»
Έληξε ο συναγερμός που προκλήθηκε νωρίτερα στις Αρχές, μετά την απειλή για βόμβα στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».
Συγκεκριμένα, γύρω στις 22:00 το βράδυ ο τηλεοπτικός σταθμός Open, έλαβε τηλεφώνημα από μια γυναίκα η οποία είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στην είσοδο του νοσοκομείου, δίνοντας περιθώριο μισής ώρας.
Στο σημείο έφθασαν άμεσα αστυνομικές δυνάμεις, καθώς και κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.
Τελικά, έπειτα από τις σχετικές έρευνες διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος, με αποτέλεσμα να λήξει ο συναγερμός.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Βόμβα στο υπουργείο Εργασίας: Εντοπίστηκε μηχανή των βομβιστών - Ερευνάται για DNA και αποτυπώματα
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου φωτιάς: Σε «πορτοκαλί» συναγερμό η Αττική και άλλες 16 περιοχές της χώρας
13:45
ΚΟΣΜΟΣ
Το Μπαχρέιν καταδίκασε τις επιθέσεις ιρανικών drones - Η ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών
13:42
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη αρπάζοντάς της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:33
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
ΕΛΛΑΔΑ