Βουλή: Συναγερμός μετά από απειλή για βόμβα - Κλειστοί οι δρόμοι και το Μετρό στο Σύνταγμα
Συναγερμός σήμανε στη Βουλή το απόγευμα του Σαββάτου (17/2) μετά από απειλή για βόμβα.
H προειδοποίηση έγινε με τηλεφώνημα σε τηλεοπτικό σταθμό στις 18:30 με την γυναίκα που κάλεσε να δηλώνει ότι η έκρηξη θα γίνει μέσα στα επόμενα 45 λεπτά.
Στο σημείο έχουν σπεύσει πυροτεχνουργοί, ενώ έχει αποκλειστεί η περιοχή και έχουν κλείσει οι δρόμοι περιμετρικά του κτιρίου της Βουλής.
Για λόγους ασφαλείας, επίσης, δεν κάνει στάση το Μετρό στο Σύνταγμα.
Αυτή τη στιγμή σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα της Βουλής Γιώργο Μυλωνάκη γίνεται έλεγχος στους εξωτερικούς χώρους και δεν έχει μέχρι στιγμής εντοπιστεί κάτι ύποπτο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Άκυρος ο συναγερμός για βόμβα στο νοσοκομείο «Αγία Σοφία»
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη πεζής: Ανήλικος ο οδηγός μηχανής
12:01
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54
ΕΛΛΑΔΑ
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ