Βουλή: Συναγερμός μετά από απειλή για βόμβα - Κλειστοί οι δρόμοι και το Μετρό στο Σύνταγμα
Συναγερμός σήμανε στη Βουλή το απόγευμα του Σαββάτου (17/2) μετά από απειλή για βόμβα.
H προειδοποίηση έγινε με τηλεφώνημα σε τηλεοπτικό σταθμό στις 18:30 με την γυναίκα που κάλεσε να δηλώνει ότι η έκρηξη θα γίνει μέσα στα επόμενα 45 λεπτά.
Στο σημείο έχουν σπεύσει πυροτεχνουργοί, ενώ έχει αποκλειστεί η περιοχή και έχουν κλείσει οι δρόμοι περιμετρικά του κτιρίου της Βουλής.
Για λόγους ασφαλείας, επίσης, δεν κάνει στάση το Μετρό στο Σύνταγμα.
Αυτή τη στιγμή σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα της Βουλής Γιώργο Μυλωνάκη γίνεται έλεγχος στους εξωτερικούς χώρους και δεν έχει μέχρι στιγμής εντοπιστεί κάτι ύποπτο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Άκυρος ο συναγερμός για βόμβα στο νοσοκομείο «Αγία Σοφία»
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ