«Γέφυρα ζωής» από την αστυνομία για τη μεταφορά μωρού σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης
Ανανεώθηκε:
«Γέφυρα ζωής» στήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης στην Θεσσαλονίκη, προκειμένου να μεταφερθεί γρήγορα ένα μωρό 19 μηνών στο νοσοκομείο που αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Το 19 μηνών μωρό μεταφέρθηκε με αυτοκίνητο από περιοχή της Σίνδου στο νοσοκομείο Γ. Γενηματάς, συνοδεία αστυνομικών δυνάμεων.
Σύμφωνα με το thestival, η γέφυρα ζωής στήθηκε σήμερα περίπου στις 13:50 από την Ελληνική Αστυνομία.
Δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. άνοιξαν τον δρόμο στο όχημα επί της οδού Μοναστηρίου και έπειτα στην οδό Αγίου Δημητρίου για να γίνει όσο το δυνατόν πιο άμεσα και με ασφάλεια η διακομιδή του παιδιού.
ΕΛΛΑΔΑ
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στη Βενεζουέλα μεταβαίνει 12μελης ελληνική διασωστική αποστολή της ΕΠΟΜΕΑ
20:01
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ