«Γέφυρα ζωής» από την αστυνομία για τη μεταφορά μωρού σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης
Ανανεώθηκε:
«Γέφυρα ζωής» στήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης στην Θεσσαλονίκη, προκειμένου να μεταφερθεί γρήγορα ένα μωρό 19 μηνών στο νοσοκομείο που αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Το 19 μηνών μωρό μεταφέρθηκε με αυτοκίνητο από περιοχή της Σίνδου στο νοσοκομείο Γ. Γενηματάς, συνοδεία αστυνομικών δυνάμεων.
Σύμφωνα με το thestival, η γέφυρα ζωής στήθηκε σήμερα περίπου στις 13:50 από την Ελληνική Αστυνομία.
Δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. άνοιξαν τον δρόμο στο όχημα επί της οδού Μοναστηρίου και έπειτα στην οδό Αγίου Δημητρίου για να γίνει όσο το δυνατόν πιο άμεσα και με ασφάλεια η διακομιδή του παιδιού.
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
ΕΛΛΑΔΑ