Θεσσαλονίκη: Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση για ένοπλη ληστεία, εμπρησμό, εκβιασμούς
Ανανεώθηκε:
Στην εξάρθρωση μιας εγκληματικής οργάνωσης, που είχε διαπράξει ένοπλη ληστεία, εμπρησμό και εκβιασμούς, προχώρησε η ΕΛΑΣ την Παρασκευή (23/2) στη Θεσσαλονίκη.
Στα «χέρια» της Αστυνομίας βρίσκονται πέντε άνδρες 40, 30, 26, 33 και 29 ετών, με τον τελευταίο να βρίσκεται ήδη έγκλειστος σε φυλακή στο εξωτερικό.
Τα άτομα αυτά δρούσαν τουλάχιστον από τον Μάρτιο του 2023, με διαφορετική κάθε φορά σύνθεση, προέβησαν στην απειλή, την άσκηση σωματικής βίας, σε φθορές ξένης ιδιοκτησίας, ληστεία με απειλή πυροβόλου όπλου και σε εμπρησμό εξαναγκάζοντας τα θύματά τους, κατά περίπτωση, να απέχουν από μειοδοτικούς διαγωνισμούς Δήμων της ελληνικής επικράτεια, αλλά και να καταβάλλουν χρηματικά ποσά σε λογαριασμό τρίτων ατόμων.
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν έρευνες στις οικίες τους, κατά τις οποίες βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
- 4 κινητά τηλέφωνα που χρησιμοποιούσαν για τις συνεννοήσεις τους,
- Πιστόλι με γεμιστήρα με έξι φυσιγγίων,
- Ένα μαχαίρι και
- 2 οχήματα που χρησιμοποιούσαν κατά την τέλεση των προαναφερόμενων αξιόποινων πράξεων.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σάμος: Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που κατασκεύαζε όπλα
Βέλγιο: Δύο τρένα ακινητοποιήθηκαν και εκκενώθηκαν εν μέσω καύσωνα - Τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
22:57
Ελβετία: Ο πυρηνικός σταθμός στο Μπετσνάου σταμάτησε να λειτουργεί λόγω καύσωνα
22:50
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών είναι οι ζωές μας ή τα κέρδη τους
22:40