Επίθεση με μαχαίρι στο Σύνταγμα: Νοσηλεύεται το θύμα - Πώς συνέβη το περιστατικό
Ανανεώθηκε:
Στο νοσοκομείο ΝΙΜΙΤΣ νοσηλεύεται το θύμα που δέχθηκε την επίθεση με μαχαίρι στην Ερμού το μεσημέρι της Παρασκευής (1/3).
Στοιχεία που έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας αναφέρουν, πως το θύμα την ώρα που δέχθηκε την επίθεση ετοιμαζόταν να εισέλθει στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται.
Το αιματηρό περιστατικό σημειώθηκε λίγο πριν τις 13:30 στην συμβολή των οδών Ερμού και Φωκίωνος, όταν ένα 32χρονος επιτέθηκε και τραυμάτισε με μαχαίρι στην πλάτη τη γυναίκα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το θύμα φέρει τραύμα στον πνεύμονα, ρήξη διαφράγματος και σπασμένο πλευρό.
Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛΑΣ, ο δράστης της επίθεσης συνελήφθη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Συναγερμός στις Αρχές: Μαχαίρωσαν γυναίκα στο Σύνταγμα
ΚΟΣΜΟΣ
Στη Γερμανία η αστυνομία επιστράτεψε τις «αύρες» για να δροσίσει τον κόσμο
17:11
ΕΛΛΑΔΑ
Εκτεταμένη φωτιά σε διώροφο κτήριο στην Καλλιθέα - Επιχείρηση απεγκλωβισμού
17:00
ΚΟΣΜΟΣ
Πώς το Παρίσι αξιοποιεί την «τηλεψύξη» στον Σηκουάνα για λίγη δροσιά μέσα στον καύσωνα
16:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αποχώρησε από τους Δημοκράτες η Θεοδώρα Τζάκρη - Αιχμές κατά Κασσελάκη για «αρχηγισμό»
16:45
TRAVEL