Αγρίνιο: Στο νοσοκομείο δύο μαθητές Λυκείου που έπαιζαν με αυτοσχέδιο βαρελότο
Με αυτοσχέδιο βαρελότο «έπαιζαν» δύο μαθητές Λυκείου στο σπίτι τους στο Αγρίνιο, όταν αυτό εξερράγη.
Το δυσάρεστο περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Παρασκευής 1/3, σε διαμέρισμα δευτέρου ορόφου σε κεντρική περιοχή του Αγρινίου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, οι δύο μαθητές βρίσκονταν στο μπαλκόνι του σπιτιού και περιεργάζονταν αυτοσχέδιο βαρελότο, όταν αυτό εξερράγη και τους τραυμάτισε, τον έναν ελαφρά και τον άλλο σοβαρότερα, στο μάτι.
Άμεσα κλήθηκε το ΕΚΑΒ και οι μαθητές μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Αγρινίου. Ο 16χρονος που τραυματίστηκε στο μάτι κρίθηκε προτιμότερο να μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας.
Για το συμβάν έχει σχηματιστεί η σχετική δικογραφία από τις αστυνομικές αρχές.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ