Αλλαγές στα σχολικά ωράρια - Τι ώρα θα φεύγουν οι μαθητές από τα ολοήμερα Δημοτικά
Αλλάζει η ώρα αποχώρησης των παιδιών από τα ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία, σύμφωνα με απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Ζέτας Μακρή σχετικά με τις ώρες αποχώρησης των μαθητών/τριων από τα ολοήμερα Δημοτικά για την επόμενη σχολική χρονιά 2024-25, η οποία δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ.
Τι ορίζει αναλυτικά το ΦΕΚ για την ώρα αποχώρησης στο Ολοήμερο Δημοτικό:
«Ρυθμίζουμε για το σχολικό έτος 2024-25, την ώρα αποχώρησης από τις σχολικές μονάδες που εφαρμόζεται το Αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, ως εξής:
Για το σχολικό έτος 2024-25, η αποχώρηση των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου που παρακολουθούν το πρόγραμμα του αναβαθμισμένου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου λαμβάνει χώρα στις 15:50, με το πέρας της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης, ή στις 17:30, με τη λήξη του προγράμματος.
Επιπλέον, δύναται η αποχώρηση να λαμβάνει χώρα και στις 14:55 με το πέρας της 1ης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΟΛΜΕ - ΔΟΕ: Τρίωρες στάσεις εργασίας όλο τον Μάρτιο για την αξιολόγηση
Δωρεάν διανομή προϊόντων υγείας για μαθήτριες σε σχολεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης
Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια στην Αττική
13:14
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
Ηράκλειο: «Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Ήταν μακριά», είπε η μητέρα του 3χρονου Άγγελου
12:47