Κως: Ξέχασαν γάζες στο σώμα 28χρονης μετά από χειρουργείο - Μήνυση σε βάρος ιατρού και μαίας
Ανανεώθηκε:
Έγκληση κατά ιατρού και μαίας του νοσοκομείου της Κω υπέβαλε 28χρονη χθες Δευτέρα 4 Μαρτίου, μετά από ιατρικό λάθος, κατά το οποίο γιατροί φαίνεται να ξέχασαν γάζες στο σώμα της κοπέλας μετά από εγχείρηση.
Ειδικότερα, η 28χρονη υπέβαλε μήνυση κατά ενός ιατρού και μιας μαίας του Νοσοκομείου Κω, όπως μεταδίδει το kosnews24.gr.
Το περιστατικό εκτυλίχθηκε στις 21 Φεβρουαρίου, όταν η νεαρή κοπέλα πραγματοποίησε χειρουργείο γυναικολογικής φύσεως.
Λίγες ημέρες μετά το χειρουργείο ένιωθε δυνατούς πόνους, με αποτέλεσμα την προηγούμενη Τρίτη (27/02) να μεταβεί σε ιδιώτη γυναικολόγο για να εξεταστεί.
Εκεί διαπιστώθηκε ότι στο σώμα της είχαν ξεχαστεί γάζες.
Η κοπέλα αμέσως μετέβη στο νοσοκομείο της Κω όπου μετά από νέα επέμβαση της αφαιρέθηκαν οι γάζες.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θεσσαλονίκη: Εισαγγελική έρευνα για τον ασθενή στις καρέκλες του Θεαγενείου
Φωτιά στην Καλλιθέα: Η δραματική στιγμή που η ηλικιωμένη πηδάει από το μπαλκόνι για να σωθεί
20:26
«Σήκωσαν» την κορυφή της Πεντέλης οι θυελλώδεις άνεμοι - Οι ριπές ξεπέρασαν τα 100 χλμ/ώρα
20:17
Ο Τομ Χάρντι κυκλοφορεί ραπ άλμπουμ - Στον «αέρα» το πρώτο τραγούδι
20:07
«Μπαράζ» πληρωμών σε αγρότες: Καταβολή 617,4 εκατ. ευρώ - «Οι έντιμοι δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν»
19:56