Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια
Αστυνομικοί έξω από το δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης
INTIME NEWS / © Intime p.a. (Φωτογραφία αρχείου)Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τετάρτης 6 Μαρτίου στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού.
Σύμφωνα με το thestival, άγνωστος κάλεσε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, λίγο μετά τις 10:00 το πρωί και ανέφερε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στο Δικαστικό Μέγαρο και πως θα εκραγεί σε δύο ώρες αν δεν εκκενωθεί το κτήριο.
Στο σημείο έφτασε άμεσα κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών και εκπαιδευμένος σκύλος που πραγματοποίησαν έλεγχο στους χώρους του κτηρίου χωρίς να εντοπίσουν κάποιο ύποπτο αντικείμενο.
Η αστυνομία δεν προχώρησε στην εκκένωση του κτηρίου.

Ομάδα του τμήματος εκρηκτικών έφτασε αμέσως στο δικαστικό μέγαρο μετά το τηλεφώνημα για βόμβα
grtimesΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θεσσαλονίκη: Νέα μέτρα ασφαλείας στη «σκιά» της τοποθέτησης βόμβας στα δικαστήρια
Θυελλώδη μελτέμια σε Αιγαίο, Αττική και ηπειρωτικά - Οι περιοχές με τους πιο ισχυρούς ανέμους
21:23
Δύο συλλήψεις για τον θάνατο 43χρονης σε σκοπευτήριο στην Κρήτη - Τι ερευνούν οι Αρχές
21:16
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03