Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια
Αστυνομικοί έξω από το δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης
INTIME NEWS / © Intime p.a. (Φωτογραφία αρχείου)Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τετάρτης 6 Μαρτίου στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού.
Σύμφωνα με το thestival, άγνωστος κάλεσε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, λίγο μετά τις 10:00 το πρωί και ανέφερε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στο Δικαστικό Μέγαρο και πως θα εκραγεί σε δύο ώρες αν δεν εκκενωθεί το κτήριο.
Στο σημείο έφτασε άμεσα κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών και εκπαιδευμένος σκύλος που πραγματοποίησαν έλεγχο στους χώρους του κτηρίου χωρίς να εντοπίσουν κάποιο ύποπτο αντικείμενο.
Η αστυνομία δεν προχώρησε στην εκκένωση του κτηρίου.

Ομάδα του τμήματος εκρηκτικών έφτασε αμέσως στο δικαστικό μέγαρο μετά το τηλεφώνημα για βόμβα
grtimesΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θεσσαλονίκη: Νέα μέτρα ασφαλείας στη «σκιά» της τοποθέτησης βόμβας στα δικαστήρια
Pyromet: Η online πλατφόρμα του Meteo που υπολογίζει τους δείκτες κινδύνου πυρκαγιάς
23:17
Στην Ελλάδα η Γκόλντι Χον με τους εγγονούς της
23:05
Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media
22:53
Μεγάλη φωτιά στα Άνω Λιόσια - Ισχυρές επίγειες δυνάμεις
22:49