Ιωάννινα: 32χρονος εισέβαλε σε νοσοκομείο και άρπαξε βρέφος
Βρέφος
PEXELSΣτη σύλληψη ενός 32χρονου που εισέβαλε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων και άρπαξε ένα βρέφος, το οποίο νοσηλευόταν μετά από εισαγγελική παραγγελία, προχώρησαν οι Αρχές.
Ο 32χρονος, ο οποίος φέρεται να είναι ο βιολογικός πατέρας του παιδιού, είχε μεταφέρει το παιδί σε συγγενείς του.
Οι τοπικές Αρχές εντόπισαν το παιδί, με τους συγγενείς να παραδίδουν οικειοθελώς το βρέφος, το οποίο διακομίστηκε ξανά στο νοσοκομείο, όπου και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Η μεταφορά του βρέφους στο νοσοκομείο, σύμφωνα με το epirus post έγινε κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας «για λόγους διασφάλισης της ζωής και της υγείας του», με σκοπό να διενεργηθεί έρευνα στο οικογενειακό περιβάλλον της μητέρας του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ελεύθερος με όρους ο 22χρονος που κατηγορείται για απόπειρα αρπαγής 16χρονης στο Χαϊδάρι
ΚΟΣΜΟΣ
Δανία: Στους 36,8 βαθμούς η θερμοκρασία - Η πιο ζεστή μέρα από το 1874
18:48
ΕΛΛΑΔΑ
Καπνοί από φρεάτιο στο κέντρο της Λαμίας κινητοποίησαν την πυροσβεστική
18:38
ΕΛΛΑΔΑ
Παγκράτι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εργοτίμου μετά την πτώση τοίχου
18:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
ΚΟΣΜΟΣ