Με επίσχεση εργασίας απειλούν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ
Από τις επαφές που θα έχουν αύριο και την Τρίτη 2 Αυγούστου, με το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ, με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, αλλά και με τους αρμόδιους στο υπουργείο Μεταφορών, θα εξαρτηθεί η στάση των εργαζομένων στον οργανισμό.
Στους 2.300 εργαζομένους στον ΟΑΣΘ οφείλονται 6 εκατ. ευρώ και όπως αναφέρει ο πρόεδρος του συνδικάτου, εάν μέχρι και την Τρίτη δεν καταβληθεί το ποσό, τότε έξι ημέρες αργότερα προτίθενται να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας.
Οι νέες κινητοποιήσεις του οργανισμού θα αποφασιστούν στο τέλος της εβδομάδας.
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «Οι διμερείς σχέσεις με τις ΗΠΑ πρέπει να επανέλθουν σε συνθήκες ομαλότητας», λέει η Μελόνι
23:12
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ συνεχίζει να δηλώνει ότι το Ιράν έκανε παραχωρήσεις - Η Τεχεράνη συνεχίζει να τις αρνείται
23:04
ΚΟΣΜΟΣ
Γάζα: Μαροκινοί αξιωματικοί έφτασαν στο Ισραήλ για να λάβουν μέρος στη Διεθνή Δύναμη Σταθεροποίησης
22:56
ΚΟΣΜΟΣ
Η Μόσχα εξετάζει το ενδεχόμενο εισαγωγής καυσίμων εν μέσω των ουκρανικών επιθέσεων
22:54
ΚΟΣΜΟΣ