Αγρίνιο: 15χρονη ξυλοκόπησε και έστειλε στο νοσοκομείο την ανήλικη αδερφή της
Aίσθηση προκαλεί ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας που έγινε στο Αγρίνιο, όπου μια 15χρονη χτύπησε τη 17χρονη αδερφή της, στέλνοντάς την στο νοσοκομείο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Mega, οι αστυνομικοί συνέλαβαν την 15χρονη που χτύπησε τόσο την 17χρονη με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις της και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.
Παράλληλα το απόγευμα της Παρασκευής (19/4) μία γυναίκα από την Πάτρα ξυλοκοπήθηκε άγρια από τον σύζυγό της με αποτέλεσμα αυτός να συλληφθεί.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Πέντε συλλήψεις σε περιοχές της Δυτικής Ελλάδας για ενδοοικογενειακή βία
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Κάρολος γυρίζει την πλάτη στο Μπάκιγχαμ - Δεν θα μείνει εκεί μετά την ανακαίνιση εκατομμυρίων
18:20
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις παράνομες επιδοτήσεις στην Κρήτη
18:13
CULTURE
Νέα μελέτη: Ηφαιστειακή έκρηξη στις Φιλιππίνες ίσως συνέβαλε στην πτώση της δυναστείας των Μινγκ
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE