Αγρίνιο: 15χρονη ξυλοκόπησε και έστειλε στο νοσοκομείο την ανήλικη αδερφή της
Aίσθηση προκαλεί ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας που έγινε στο Αγρίνιο, όπου μια 15χρονη χτύπησε τη 17χρονη αδερφή της, στέλνοντάς την στο νοσοκομείο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Mega, οι αστυνομικοί συνέλαβαν την 15χρονη που χτύπησε τόσο την 17χρονη με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις της και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.
Παράλληλα το απόγευμα της Παρασκευής (19/4) μία γυναίκα από την Πάτρα ξυλοκοπήθηκε άγρια από τον σύζυγό της με αποτέλεσμα αυτός να συλληφθεί.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Πέντε συλλήψεις σε περιοχές της Δυτικής Ελλάδας για ενδοοικογενειακή βία
ΕΛΛΑΔΑ
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στη Βενεζουέλα μεταβαίνει 12μελης ελληνική διασωστική αποστολή της ΕΠΟΜΕΑ
20:01
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ