Τι αλλάζει στο ωράριο αποχώρησης των μαθητών από τα ολοήμερα σχολεία
Ανανεώθηκε:
Δημοτικό σχολείο
INTIME NEWSΑλλάζει το ωράριο των ολοήμερων δημοτικών σχολείων από το νέο έτος, δίνοντας την δυνατότητα από τους μαθητές και τις μαθήτριες να αποχωρούν και στις 14:55, μετά το πέρας της πρώτης διδακτικής ώρας της δεύτερης ζώνης.
Ειδικότερα, στο σχετικό ΦΕΚ που δημοσιεύθηκε η απόφαση του υπουργείου Παιδείας, αναφέρεται πως «για το σχολικό έτος 2024-25, η αποχώρηση των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου που παρακολουθούν το πρόγραμμα του αναβαθμισμένου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου λαμβάνει χώρα στις 15:50, με το πέρας της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης, ή στις 17:30, με τη λήξη του προγράμματος.
Επιπλέον, δύναται η αποχώρηση να λαμβάνει χώρα και στις 14:55 με το πέρας της 1ης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Πανελλήνιες 2024: Αναλυτικά το πρόγραμμα και όσα χρειάζεται να προσέξουν οι υποψήφιοι
Αποχώρησε από το κόμμα Κασσελάκη η Θεοδώρα Τζάκρη
16:45
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19