Ο δυνατός αέρας ξερίζωσε δέντρα στη Λαμία
Ο δυνατός αέρας που φύσηξε σήμερα το μεσημέρι, Μεγάλη Παρασκευή (3/5) έριξε δέντρα σε περιοχές της Λαμίας .
Την κατάσταση προσπάθησε να διορθώσει ο αντιδήμαρχος περνώντας αλυσοπρίονο για να κόψει τα κλαδιά και να αποκαταστήσει την κυκλοφορία.
Ειδικότερα, ο δυνατός αέρας έριξε δυο δέντρα στον ποδηλατόδρομο. Το πρώτο έπεσε κοντά στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας, στο «Τσαλτάκη» και το δεύτερο στον ποδηλατόδρομο της Λ. Ελευθερίας κοντά στο s/m «Μετρό».
Σύμφωνα με το LamiaReport ο Αντιδήμαρχος Λαμίων Καθαριότητας και Πρασίνου, Κώστας Κερπινιώτης, έκοψε μόνος του με το αλυσοπρίονο το πέσιμο δέντρο, για να απομακρυνθεί από τον ποδηλατόδρομο και να έρθει στη συνέχεια η «αρπάγη» να το φορτώσει.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Απαγορευτικό απόπλου από Πειραιά για Αγκίστρι και Αίγινα λόγω ισχυρών ανέμων
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία - Προσοχή στις ακοστολόγητες δεσμεύσεις
11:26
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Είναι οι επανειλημμένες αποτυχίες εξωσωματικής γονιμοποίησης ανεξήγητες;
11:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ