Ευρυτανία: «Βουτιά» αυτοκινήτου από γκρεμό 60 μέτρων - Σώο το ζευγάρι
Άγιο είχαν δύο άτομα που ταξίδευαν το πρωί της Παρασκευής 10/5 στην ε.ο. Καρπενησίου - Αγρινίου περίπου στο 22ο χλμ στο ύψος του Καλεσμένου, αφού το αμάξι που επέβαιναν έπεσε σε γκρεμό 60 μέτρων.
Σύμφωνα με το lamiareport.gr, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, αυτό εξετράπη της πορείας του και κατέληξε στον γκρεμό. Παρά την πτώση τους το ζευγάρι τραυματίστηκε ελαφρά και μπόρεσε να ειδοποιήσει για βοήθεια.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής από το Καρπενήσι και συγκεκριμένα τρία οχήματα με 10 πυροσβέστες, οι οποίοι κατάφεραν λίγο πριν τις 11:00’ να απεγκλωβίσουν τους δύο επιβαίνοντες και να τους παραδώσουν στο ΕΚΑΒ.
Οι τραυματίες διακομίστηκαν στο ΓΝ Καρπενησίου χωρίς να εκφράζονται φόβοι για την υγεία τους.

Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00