Θεσσαλονίκη: Τέσσερις συλλήψεις μετά το ντέρμπι Άρη - ΠΑΟΚ
Περιπολικό της αστυνομίας
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/ΙΝΤΙΜΕ (φωτογραφία αρχείου)Τέσσερις οπαδοί συνελήφθησαν το βράδυ της Κυριακής 19 Μαΐου, από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ., λίγη ώρα μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Άρη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συλληφθέντες κινούνταν με δίκυκλα από την περιοχή της Τούμπας προς την περιοχή της Χαριλάου.
Οι αστυνομικοί έκαναν έλεγχο στους οπαδούς κοντά στην οδό Νικολάου Πλαστήρα και συνελήφθησαν, διότι έφεραν μικροποσότητες ναρκωτικών, αναδιπλούμενο μαχαίρι και πυρσό.
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Από τα 40άρια στις καταιγίδες και τους ανεμοστρόβιλους - 10 βαθμούς θα πέσει η θερμοκρασία
13:58
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου: Σε «κίτρινο» συναγερμό αύριο (29/06) 28 περιοχές της χώρας
13:49
ΕΛΛΑΔΑ
Γεωργιάδης για ΕΣΥ: Καλύφθηκαν 962 θέσεις για μόνιμους γιατρούς από τις 1.171 που είχαν προκηρυχθεί
13:37
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στo Πευκάλι Κορινθίας: Μήνυμα 112 για εκκένωση προς Σοφικό
13:25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ