Βόλος: Στο νοσοκομείο δύο ανήλικοι μετά από κατανάλωση χαπιών
Το νοσοκομείο Βόλου
Eurokinissi / ΝΤΙΝΟΣ ΜΠΟΥΡΛΗΣΣτο νοσοκομείο Βόλου μεταφέρθηκαν δύο 17χρονα παιδιά, που εντοπίστηκαν σε προαύλιο σχολείου της πόλης, σε άσχημη κατάσταση, καθώς φέρονται να είχαν καταναλώσει μεγάλη ποσότητα χαπιών.
Σύμφωνα με το TheNewspaper.gr, λίγο μετά τη μία και μισή τα ξημερώματα της Τετάρτης σήμανε συναγερμός για τους δύο ανήλικους που εντοπίστηκαν σε κακή κατάσταση σε προαύλιο σχολικής μονάδας του Βόλου.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έφτασε στο σημείο, παρέλαβε τα δύο άτομα και τα μετέφερε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Βόλου. Την υπόθεση ερευνά η τοπική Αστυνομία.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
TRAVEL
Βόλος: Ξανά στις ράγες το τρενάκι του Πηλίου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ