Κέρκυρα: Έργα 4,5 εκατ. ευρώ στο Γενικό Νοσοκομείο και σε τρία Κέντρα Υγείας
Το Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας
www.gnkerkyras.grΣτην Κέρκυρα, υπεγράφησαν την Τετάρτη (22/5) οι συμβάσεις για έργα σε κτηριακές υποδομές Υγείας στο νησί.
Συγκεκριμένα, θα υλοποιηθούν έργα που αφορούν σε επισκευαστικές εργασίες σε κτήρια του Γενικού Νοσοκομείου Κέρκυρας συνολικής αξίας 1.045.240 ευρώ.
Θα υλοποιηθούν επίσης, έργα ανακαίνισης και λειτουργικής και ενεργειακής αναβάθμισης στα Κέντρα Υγείας Λευκίμμης, Αγ. Αθανασίου - Αγρού και Αγ. Μάρκου, συνολικής αξίας 3.463.300 ευρώ.
Το ύψος των συμβάσεων που υπεγράφησαν ανέρχεται συνολικά σε 4,5 εκατ. ευρώ. Τους διαγωνισμούς για τα έργα ωρίμασε και διενήργησε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, με αναθέτουσα αρχή την 6η Υγειονομική Περιφέρεια του Υπουργείου Υγείας.
Το Έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης –NextGenerationEU και υπάγεται στους ειδικούς όρους εκτέλεσης των Δράσεων και Έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα ερείπια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03