Αχαΐα: Διασωληνωμένος 59χρονος που αυτοπυροβολήθηκε στο σπίτι του
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
EUROKINISSI/ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣΣτη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ιπποκράτειου νοσοκομείου Αθήνας νοσηλεύεται 59χρονος άνδρας από την Αχαΐα που αυτοπυροβολήθηκε το βράδυ της Κυριακής μέσα στο σπίτι του για άγνωστο λόγο.
Ο παρολίγον αυτόχειρας, σύμφωνα με το tempo24, αυτοπυροβολήθηκε τη νύχτα της Κυριακής σε χωριό του Ερυμάνθου και λίγο μετά τα μεσάνυχτα διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Αγ. Ανδρέας χωρίς να ήταν γνωστή η κατάσταση της υγείας του.
Γύρω στις 3 τα ξημερώματα ήδη διασωληνωμένος μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο στην Αθήνα, καθώς η κατάσταση του κρίθηκε σοβαρή.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 59χρονος αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Βουτιά θανάτου για 64χρονο στον Βόλο - Εξετάζεται το ενδεχόμενο της αυτοκτονίας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα «όπλα» των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
14:48
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στην Πέτρα Βοιωτίας - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
14:30
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή 26χρονος που λήστευε ηλικιωμένες σε ασανσέρ και κοινόχρηστους χώρους
14:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η Καρυστιανού καταγγέλλει «εκβιασμούς και αρχηγιλίκια»: «Η Ελπίδα αλλάζει, καθαρίζει και συνεχίζει»
14:19
ΕΛΛΑΔΑ