Ελεύθερος με όρους ο 40χρονος για τον θάνατο ζώου από ασιτία - Πρόστιμα 31.300 ευρώ
Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 40χρονος, που είχε συλληφθεί στην Επανομή Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για φόνο και κακοποίηση ζώου συντροφιάς.
Ως κηδεμόνας δύο σκύλων φαίνεται πως παραβίασε τους κανόνες ευζωίας δεσποζόμενων ζώων με αποτέλεσμα να επέλθει ο θάνατος ενός εξ αυτών. Κατά πληροφορίες, επρόκειτο για σκυλί ράτσας πιτ - μπουλ.
Ενώπιον της ανακρίτριας, όπου παραπέμφθηκε να δώσει εξηγήσεις, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι έχασε το τετράποδο και όταν το εντόπισε ύστερα από μέρες ήταν νεκρό από ασιτία.
Στον ίδιο επιβλήθηκαν - επιπλέον - διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 31.300 ευρώ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς στη Θεσσαλονίκη - Το άφησε να πεθάνει από ασιτία
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο από 29 Ιουνίου έως 3 Iουλίου
18:36
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε στο νοσοκομείο - Είχε εντοπιστεί αναίσθητο μέσα σε αυτοκίνητο
18:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Κάρολος γυρίζει την πλάτη στο Μπάκιγχαμ - Δεν θα μείνει εκεί μετά την ανακαίνιση εκατομμυρίων
18:20
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις παράνομες επιδοτήσεις στην Κρήτη
18:13
CULTURE