Ελεύθερος με όρους ο 40χρονος για τον θάνατο ζώου από ασιτία - Πρόστιμα 31.300 ευρώ
Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 40χρονος, που είχε συλληφθεί στην Επανομή Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για φόνο και κακοποίηση ζώου συντροφιάς.
Ως κηδεμόνας δύο σκύλων φαίνεται πως παραβίασε τους κανόνες ευζωίας δεσποζόμενων ζώων με αποτέλεσμα να επέλθει ο θάνατος ενός εξ αυτών. Κατά πληροφορίες, επρόκειτο για σκυλί ράτσας πιτ - μπουλ.
Ενώπιον της ανακρίτριας, όπου παραπέμφθηκε να δώσει εξηγήσεις, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι έχασε το τετράποδο και όταν το εντόπισε ύστερα από μέρες ήταν νεκρό από ασιτία.
Στον ίδιο επιβλήθηκαν - επιπλέον - διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 31.300 ευρώ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς στη Θεσσαλονίκη - Το άφησε να πεθάνει από ασιτία
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ