Ελεύθερος με όρους ο 40χρονος για τον θάνατο ζώου από ασιτία - Πρόστιμα 31.300 ευρώ
Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 40χρονος, που είχε συλληφθεί στην Επανομή Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για φόνο και κακοποίηση ζώου συντροφιάς.
Ως κηδεμόνας δύο σκύλων φαίνεται πως παραβίασε τους κανόνες ευζωίας δεσποζόμενων ζώων με αποτέλεσμα να επέλθει ο θάνατος ενός εξ αυτών. Κατά πληροφορίες, επρόκειτο για σκυλί ράτσας πιτ - μπουλ.
Ενώπιον της ανακρίτριας, όπου παραπέμφθηκε να δώσει εξηγήσεις, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι έχασε το τετράποδο και όταν το εντόπισε ύστερα από μέρες ήταν νεκρό από ασιτία.
Στον ίδιο επιβλήθηκαν - επιπλέον - διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 31.300 ευρώ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς στη Θεσσαλονίκη - Το άφησε να πεθάνει από ασιτία
ΚΟΣΜΟΣ
Έκκληση του ΟΗΕ για «διεθνή αλληλεγγύη» στη Βενεζουέλα μετά τους καταστροφικούς σεισμούς
20:22
ΕΛΛΑΔΑ
Ψεύτικη ιστοσελίδα υποκλέπτει προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία πολιτών προειδοποιεί η ΕΛ.ΑΣ.
20:12
CULTURE
Encardia στον Κήπο του Μεγάρου Σάββατο 4 Ιουλίου στις 21:00
20:06
ΕΛΛΑΔΑ
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
ΕΛΛΑΔΑ