Δήμος Αθηναίων: Μην βγάζετε τα σκουπίδια 11-5 λόγω καύσωνα
Έκκληση σε πολίτες και επιχειρήσεις να μη βγάζουν τα απορρίμματά τους στους κάδους μεταξύ των ωρών 11 π.μ. και 5 μ.μ. απευθύνει ο Δήμος Αθηναίων, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Ειδικότερα, αναφέρει ότι καθώς συνεχίζονται οι υψηλές θερμοκρασίες στην πόλη και για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, παρακαλούνται οι πολίτες και οι επιχειρήσεις να μη βγάζουν τα απορρίμματά τους στους κάδους μεταξύ των ωρών 11 π.μ. και 5 μ.μ. καθώς βάσει εγκυκλίων κρίνεται αναγκαία η τροποποίηση των προγραμμάτων αποκομιδής απορριμμάτων και στις επτά Δημοτικές Κοινότητες.
«Η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη για την αποφυγή δυσλειτουργιών στην πόλη», τονίζεται.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Η απόφαση του ΣτΕ δικαίωσε τον Δήμο και τον Δήμαρχο Κηφισιάς Βασίλη Ξυπολυτά
ΕΛΛΑΔΑ
Δήμος Αθηναίων: Έκτακτα μέτρα λόγω καύσωνα - Ανοιχτές σήμερα οι κλιματιζόμενες αίθουσες
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε 38χρονο που οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ στη Θεσσαλονίκη
11:13
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Για μια ασφαλή Ελλάδα, πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας
11:09
ΕΛΛΑΔΑ
Καραμπόλα τριών οχημάτων στη Μεσογείων - «Ασφυξία» στην κυκλοφορία
11:07
ΔΙΕΘΝΗ
«Ανάσα» στις τιμές πετρελαίου: Στα 72,44 το Brent - Πιο χαμηλά ακόμη και από πριν τον πόλεμο
11:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ