Φρίκη στην Καλαμάτα: Γυναίκα κατήγγειλε τον αδερφό της για βιασμό κατ' εξακολούθηση
Μια ιστορία φρίκης κατήγγειλε γυναίκα στην Καλαμάτα, καθώς υποστήριξε ότι έπεσε θύμα βιασμού από τον ίδιο της τον αδερφό.
Σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του STAR, η 36χρονη γυναίκα αποκάλυψε στους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. ότι ζούσε τον απόλυτο εφιάλτη μέσα στο σπίτι της.
Το φερόμενο ως θύμα κατήγγειλε στους αστυνομικούς πως επί τουλάχιστον 20 ημέρες δεχόταν κατ' εξακολούθηση βιασμούς ενώ όταν η ίδια απείλησε τον δράστη ότι θα πάει στην αστυνομία, εκείνος την έδιωξε από το σπίτι που διέμεναν.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κρήτη: «Πλημμύρησε» από νεκρά ψάρια ο ποταμός Καρτερός - Αιτία το φαινόμενο της «ανοξίας»
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ