Το πρόγραμμα απογευματινής αιμοδοσίας στα νοσοκομεία της Αθήνας για τον Αύγουστο
Δεδομένων των αυξημένων αναγκών σε αίμα κατά τη θερινή περίοδο ζητήθηκε από τις Διοικήσεις των Νοσοκομείων της 1ης Υ.ΠΕ. Αττικής, να εξετάσουν την δυνατότητα απογευματινής λειτουργίας των Αιθουσών Αιμοληψίας, τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα κατά τη διάρκεια του Αυγούστου, με κύριο γνώμονα την διευκόλυνση των αιμοδοτών που επιθυμούν να προσέλθουν για προσφορά αίματος.
Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας ενημερώνει ότι τροποποιούνται τα ωράρια πέντε νοσοκομείων προκειμένου λειτουργούν αίθουσες αιμοληψίας κατά τις απογευματινές ώρες δύο ημέρες την εβδομάδα.
Συγκεκριμένα τα ωράρια των παρακάτω νοσοκομείων διαμορφώνονται ως εξής:
- Γ.Ν.Α. «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ» (Τρίτη και Τετάρτη 8.30-17.00)
- Γ.Ν.Μ «ΑΜΑΛΙΑ ΦΛΕΜΙΓΚ» (Δευτέρα και Πέμπτη 16.00-20.00)
- Γ.Ν.Π.Α. «ΠΑΝ. ΚΑΙ ΑΓΛ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ» (Δευτέρα και Τετάρτη 9.00-17.00
- Γ.Ν.Π.Α. «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ» (Τρίτη και Παρασκευή 16.00-19.00)
- Γ.Ν.Α. «Η ΕΛΠΙΣ» (Πέμπτη και Παρασκευή 8.30-18.00)
Υπενθυμίζεται ότι σε τέσσερα νοσοκομεία λειτουργούν ήδη απογευματινές αίθουσες αιμοληψίας.
Αυτά είναι τα παρακάτω:
- Γ.Ν.Α. «Γ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ» (Δευτέρα-Παρασκευή 8.30-18.00)
- Γ.Ν.Α. «ΚΑΤ» (Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-18.30)
- Γ.Ν.Α. «ΚΟΡΓΙΑΛΕΝΕΙΟ-ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ» (Δευτέρα-Παρασκευή 17.00-20.00)
- Γ.Α.Ο.Ν.Α. «Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ» (Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-18.00)
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00