Επαναλειτουργεί από σήμερα το πρωί το νοσοκομείο Αμαλία Φλέμινγκ
Το νοσοκομείο Αμαλία Φλέμινγκ
EUROKINISSI / ΧΑΒΑΛΕΖΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣΣε λειτουργία τέθηκε από το πρωί της Παρασκευής (16/08) το γενικό νοσοκομείο Αμαλία Φλέμινγκ στην Πεντέλη το οποίο είχε εκκενωθεί για προληπτικούς λόγους το μεσημέρι της 12ης Αυγούστου, λόγω της φωτιάς στην Αττική.
Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός υγείας ενημερώνει ότι το «Αμαλία Φλεμιγκ» έχει επανέλθει σε λειτουργία από τις 08.00 σήμερα σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Επίσης στην ανάρτηση ο κ. Γεωργιάδης αναφέρει ότι επιστρέφουν οι ασθενείς από την «Παμμακάριστο» με ΕΚΑΒ.
Ο υπουργός ευχαρίστησε το προσωπικό και την διοίκηση των δύο νοσοκομείων για την συνεισφορά τους.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωράκης (ΕΛ.Α.Σ): Τέλος στο κράτος - «λάφυρο» και στη διαχείριση πίσω από «κλειστές πόρτες»
07:39
ΕΛΛΑΔΑ
Δεμένα τα πλοία στις 3 Ιουλίου στη Ραφήνα: 24ωρη απεργία των ναυτικών των επιβατηγών πλοίων
07:29
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το θέμα της ακρίβειας περνάει το «κατώφλι» του Μαξίμου - Η Δευτέρα των αποφάσεων
07:29
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Τουλάχιστον δύο τραυματίες από ρωσική επίθεση στο Κίεβο
07:19
ΕΛΛΑΔΑ