Σαντορίνη: Έδεσαν άλογο και το άφησαν να πεθάνει από τη δίψα
Φωτογραφία αρχείου
INTIME / ΚΟΤΣΙΡΕΑΣ ΗΛΙΑΣΚτηνωδία εκτυλίχθηκε στη Σαντορίνη, όπου ένα άλογο βρέθηκε νεκρό και δεμένο σε δέντρο.
Η είδηση έγινε γνωστή μέσω της σελίδας Pet Alert Santorini (Lost & Found Pets) στο Facebook, στην οποία φαίνεται το άτυχο ζώο να κείτεται νεκρό.
Σύμφωνα με τη δημοσίευση το περιστατικό έλαβε χώρα στην Περίσσα.
Μάλιστα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, έδεσαν το άλογο σε σημείο έτσι ώστε να μην φτάνει να πιει νερό, προκειμένου να ξεψυχήσει.

Θλιβερή εικόνα με το άλογο να κείτεται νεκρό
Pet Alert Santorini (Lost & Found Pets)ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Παγκόσμιος σάλος από την κακομεταχείρηση αλόγου από Ολυμπιονίκη - Ντροπιασμένη δηλώνει η Ντιζαρντέν
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Σκηνές αποκάλυψης μετά τους σεισμούς - Ισοπεδώθηκαν γειτονιές, ανασύρονται νεκροί
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Ηλικιωμένος πήρε κατά λάθος αυτοκίνητο λουόμενου και εξαφανίστηκε
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
ΕΛΛΑΔΑ